Veelgestelde vragen
Mascotteverhuur
Hoe werkt het huren van een mascotte?
U kiest via onze webshop de mascotte die u wilt huren. Tijdens het afrekenen geeft u de gewenste datum aan. Wij zorgen dat het kostuum op tijd bij u wordt bezorgd en u kunt het na gebruik eenvoudig weer retour sturen.
Hoe lang mag ik een mascotte houden?
De minimale huurperiode is 1 dag (24 uur). Selecteer dan in de agenda meerdere dagen tot een maximum van 31 dagen. Wilt u de mascotte langer huren? Neem dan contact met ons op.
Zijn de mascottes schoon en hygiënisch?
Ja, absoluut. Na iedere verhuur worden de kostuums professioneel gereinigd zodat ze fris en netjes bij de volgende klant aankomen.
Moet ik borg betalen?
Ja, bij sommige mascottes vragen wij een borgsom. Deze krijgt u terug zodra het kostuum in goede staat retour is ontvangen.
Wat als het kostuum beschadigd raakt?
Kleine gebruikssporen zijn geen probleem. Bij ernstige schade of verlies kunnen wij kosten in rekening brengen.
Bestellen & Betalen
Welke betaalmethoden accepteren jullie?
U kunt veilig betalen met iDEAL, creditcard en overige betaalmethoden.
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?
Zolang uw bestelling nog niet is verzonden, kunt u deze wijzigen of annuleren. Neem hiervoor zo snel mogelijk contact met ons op.
Contact
Ik heb een andere vraag, hoe kan ik contact opnemen?
U kunt altijd contact met ons opnemen! Zie de contact pagina voor de mogelijkheden.